وقتی پیامبر صلی الله علیه و آله صحابه را لعن می کند ...!!
اللهم العن الجبت و الطاغوت و ابنتیهما
اللهم العن اول ظالم ظلم حق محمد و آل محمد و آخر تابع له علی ذلک

 در صحیح مسلم از  عایشه روایتی نقل شده است که در آن چنین آمده است:

دو نفر بر رسول الله وارد شدند و با او سخنانی گفتند که من متوجه نشدم. رسول الله به خشم آمدند و آنها را سب و لعن کردند. هنگامی که بیرون رفتند. عرض کردم آیا رسول الله این اشخاص خیر خواهند دید؟ پیامبر فرمود: مگر چه شده است؟ عرض کردم: شما آنها را لعن کرده اید. فرمود آیا نمیدانی من با پروردگار خود شرط کرده ام که من تنها یک بشر هستم. هر یک از مسلمانان را لعن و سب کردم آن را برای او پاکی قرار ده

( حدثنا ) زهیر بن حرب حدثنا جریر عن الأعمش عن أبی الضحى عن مسروق عن عائشة قالت دخل على رسول الله صلى الله علیه وسلم رجلان فکلماه بشئ لا ادرى ما هو فأغضباه فلعنهما وسبهما فلما خرجا قلت یا رسول الله من أصاب من الخیر شیئا ما اصابه هذان قال وما ذاک قالت قلت لعنتهما وسببتهما قال أوما علمت ما شارطت علیه ربى قلت اللهم إنما انا بشر فأی المسلمین لعنته أو سببته فاجعله له زکاة وأجرا

صحیح مسلم – مسلم النیسابوری – ج ۸ – ص ۲۴- دارالفکر

خب چند سخن از جانب من:

اولا: طبق این کلام رسول الله یک مسلمان را سب کرده اند. اجازه هست ببینیم نظر خداوند در مورد سب کردن چیست؟

در قران کریم خداوند از سب کردن حتی بتها و … منع کرده است. حال چگونه رسول الله یک مسلمان را سب می کند؟

در قران کریم پیامبر را اسوه حسنه مومنین معرفی کردند. چگونه می شود پیامبر چنین عملی انجام دهند؟

ثانیا: جالب اینجاست خود اهل سنت در مورد ساب الصحابی عقیده دارند که:

هرکس که به صحابه طعنه زده یا به آنان دشنام دهد ، از دین بیرون رفته و از امت اسلام خارج شده است

کتاب الکبائر للذهبی ص ۲۳۳

خب یه مطلب اینجا پیش میاد. قطعا اون دو نفر صحابی بودند. پیامبر این دو صحابی رو سب کردند. حکم پیامبر چیست؟

ثالثا: در متن روایت جناب عایشه آمده رسول الله فرموده. هر که را من لعن کنم از مسلمانان در واقع برعکس میشه و برایش خیر میشه. درسته؟

حکم این اشخاصی که میگم همین هست یا نه؟

از عبدالله بن عمرو روایت شده است که رسول خدا رشوه دهنده و رشوه گیرنده را لعنت فرموده اند .

ترمذی می گوید این روایت نیکو و صحیح است

سنن الترمذی ج۳ ص۶۲۳ ش ۱۳۳۶ و ۱۳۳۷ کتاب الأحکام باب ما جاء فی الراشی والمرتشی فی الحکم

پس یعنی پیامبر میگه کسی که رشوه می دهد و رشوه می گیرد. موجب آمرزش و خیریت هست براش؟

همچنین:

از ابوهریره روایت شده است که رسول خدا مردی را که لباس زنانه بپوشد و زنی را که لباس مردانه بپوشد لعنت کرده است

سنن النسائی الکبرى ج۵ ص۳۹۷ ش ۹۲۵۳ کتاب عشرة النساء باب لعن المتبرجات من النساء

پس یعنی پیامبر دعا میکنه زنی را که لباس مردانه پوشیده است؟

نظر شما چیست؟

دوستان متوجه شدین؟ از این به بعد خانمها برید لباس مردانه بپوشید. رشوه دهید و رشوه بگیرید تا مستوجب رحمت خدا شوید

نظر شما چیست؟


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








ارسال توسط س.ع.م