توهین علنی سنی ها به پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله
اللهم العن الجبت و الطاغوت و ابنتیهما
اللهم العن اول ظالم ظلم حق محمد و آل محمد و آخر تابع له علی ذلک

شبكه ام‌بي‌سي عربستان سعودي در برنامه‌اي با اشاره به ازدواج پيامبر اكرم (ص) با حضرت خديجه (س) به شخصيت ايشان توهين كرد.

به گزارش فارس، شبكه تلويزيوني ام‌بي‌سي (mbc) عربستان سعودي با پخش برنامه‌اي به ساحت مقدس پيامبر اكرم (ص) توهين كرد.

پايگاه خبري وطن در اين خصوص با اشاره به توهين «طارق حبيب» روانپزشكي كه در برنامه اين شبكه در حال سخن درباره شخصيت پيامبر اكرم بود، تاكيد كرد كه وي به شخصيت رسول خدا توهين كرد.

وطن نوشت: هنوز موج خشم مردمي از طارق حبيب به دليل اظهاراتي كه در آن مدعي شده بود مردم شمال و جنوب عربستان متعلق به ديگر كشورها هستند، فروكش نكرده است كه در اظهاراتي جديد، شخصيت پيامبر اكرم را «ناقص» توصيف كرد.

حبيب كه در قالب روانشناس در حال سخن گفتن درباره ازدواج‌هاي پيامبر اكرم با حضرت خديجه (س) و عايشه بود، مدعي شد كه علت ازدواج رسول اعظم با حضرت خديجه كه از لحاظ سني، سال‌ها از ايشان بزرگ‌تر بود، [نعوذ بالله] احساس نقص و كمبود شخصيت پيامبر اكرم به مهر مادري بود زيرا ايشان (ص) خيلي زود مادر خود را از دست داد و ايشان با اين ازدواج خواسته است تا اين حس كمبود را جبران كند.

اين سخنان توهين‌آميز كه در قالب سخنان روانشناسانه و از شبكه وهابي سعودي‌ها پخش شد، بدون واكنش نمانده است و دكتر وليد الرشودي در مقاله‌اي با نام «طارق حبيب شخصيت خودت ناقص است» تاكيد كرد كه «والله انسان از چنين تحليل منحرفي تعجب مي‌كند كه چگونه شريعت را مي‌فهمند؟ چگونه كسي كه خدا وي را سرپرستي كرده است درباره او قضاوت مي‌شود وقتي كه خدا مي‌فرمايد «ألم يجدك يتيما فآوى».

در حالي كه كشورهاي غربي به بهانه آزادي بيان به پيامبر اكرم (ص) توهين مي‌كنند و شاهد سكوت نهادها و جوامع مسلمان هستند، امروز مسلمانان بايد شاهد اين باشند كه در سرزمين وحي و زادگاه رسول خدا، در مجموعه شبكه‌هاي سعودي ام‌بي‌سي، به ساحت پيامبر اكرم، بسادگي توهين شود و شخصيت كامل‌ترين انسان روزگار ناقص توصيف شود.

البته این حرکات تازگی ندارد وقتی رییس مذهبشون به پیامبر میگوید دیوانه شده (العیاذبالله) و هذیان میگوید (ان الرجل لیهجر) چه توقعی از پیروانش است؟


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








ارسال توسط س.ع.م