نشستن بر صندلی حرام است!
اللهم العن الجبت و الطاغوت و ابنتیهما
اللهم العن اول ظالم ظلم حق محمد و آل محمد و آخر تابع له علی ذلک

به گزارش «شیعه نیوز»، در یکی از عجیب ترین و غیر منطقی ترین فتواهای وهابیت، به تازگی یکی از مفتیان یمنی این فرقه به نام "عمر بن محمد بن سالم بن حفیظ" اعلام کرده: نشستن بر صندلی، مبل و مانند آن حرام است.

این مفتی در فتوای خود عنوان کرده از خطرناکترین مفاسدی که امت ما به آن دچار است شیئی است که آن را صندلی و یا کاناپه و ... می نامند و این شری عظیم است که دامن ملت ما را گرفته است.

وی در ادامه ی سخنان خود می گوید: اجداد ما همگی بر روی زمین می نشسته اند، اگر صندلی مفید بود آنها هم از این وسیله استفاده می کردند!؛ اینها وسایل غربی است و جدا حرام است.

جالب اینجاست که بر اساس گزارش مرکز پژوهشهای مکه، این مفتی وهابی از بین 500 شخصیت تاثیر گذار در سال 2011م، در مرتبه ی 37 قرار داشته است!

* سایت شیعه نیوز عکس این شیطان را در سایت خود گذاشته که ما به دلیل کراهت بیش از حد از چهره اش از گذاشتن عکسش معذوریم در لینک زیر می توانید تصویر این خبیث را مشاهده نمایید:

www.shia-news.com/fa/news/55163/%D9%86%D8%B4%D8%B3%D8%AA%D9%86-%D8%A8%D8%B1-%D8%B5%D9%86%D8%AF%D9%84%DB%8C-%D8%AD%D8%B1%D8%A7%D9%85-%D8%A7%D8%B3%D8%AA


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








ارسال توسط س.ع.م