سؤال14
اللهم العن الجبت و الطاغوت و ابنتیهما
اللهم العن اول ظالم ظلم حق محمد و آل محمد و آخر تابع له علی ذلک

 1. حضرت موسی بدون ساتر عورت در جلوی قومش!!

منابع :صحیح بخاری ج1 ص185 ح270 - صحیح مسلم ج4 ص1841 - مسند احمد بن حنبل ج2 ص315

مضمون حدیث جعلی اول: از ابوهریره نقل کرده اند : بنی اسرائیل بدون ساتر عورت و جلوی هم خود را شستوشو میکردند اما موسی علیه السلام تنها به تغسیل می رفت و عورتش منکشف نمی کرد و بنی اسرائیل گمان بردند که علتش نقص است . تا روز به آب رفت و لباسهایش کند و روی سنگی نهاد ناگهان سنگ به حرکت درآمد تا به بنی اسرائیل رسید در حالی که موسی دنبالش میدوید تا آنجا که قوم موسی را دیدند بدون ساتر و فهمیدند درش نقصی نیست و موسی چند ضربه تازیانه به سنگ زد...

نکته : اسم این کتاب ها باید غلطین باشد زیرا اولا انواع خرافات در آن یافت میشود ثانیا از ابوهریره جاعل حدیث معلوم الحال نقل حدیث میکند و این تناقض دارد با حرف مخالفین که می گویند بخاری در نقل حدیث احتیاط میکند.

2. سیلی زدن حضرت موسی به ملک الموت!!!

منابع: بخاری ج4 ص 619 و ج2 ص569 - صحیح مسلم ج4 ص 1843 

باز هم از ابوهریره: ملک الموت نزد موسی علیه السلام آمد عرض کرد: اجابت کن پروردگارت را پس موسی چنان سیلی !!! به چشم ملک الموت زد که او کور گردید پس به سوی پروردگار بازگشت و گفت مرا فرستادی نزد بنده خودت که اراده مردن ندارد و چشمم را کور کرد پس خدا چشمش را بازگداند و گفت : برگرد نزد موسی و بگو اگر زندگانی دنیا را طالبی  بر پشت گاوی دست بگذار پس هر تعداد مو به دستانت آمد هر کدام یک سال.!!!!!!!!!!

3. ایستاده بول کردن رسول اکرم صلی الله علیه و آله 

منبع: بخاری ج1 ص166 

مضمون: از حذیفه نقل شده که رسول خدا به مزبله ای رسید و درش ایستاده بول کرد و بعد آب طلب کرد و وضو گرفت!! و احادیث مشابه

4.آوازه خوانی در خانه رسول خدا صلی الله علیه و آله  !!!!!!!!!!!!

منابع: بخاری ج5 ص151 - مسلم ج2 ص608

از عائشه نقل کرده اند: که ایام جشن بوده و زنان در بیت رسول خدا میزدند و میرقصدند و آواز می خواندند ناگاه ابوبکر وارد شد و از صحنه ناراحت گردید!!!!!! پیغمبر به او گفت امروز عید است و بگذار به حال خودشان باشند!!!!!!!!!!

نکته : سبحان الله از این خلق اولا ابوبکر را از پیغمبری که ما ینطق عن الهوی ان هو الا وحی یوحی بالاتر میدانند زیرا میگویند پیغمبر مشغول عیاشی و هوس بازی بوده و ابوبکر آزرده گشته!!!!!!!!!!!!!!!!! ثانیا دروغهایی میبندند تا خلفایشان را تصحیح نمایند که از بس افتضاح است رسوا میشوند ای اهل عالم شما بگویید کسی که بگوید از طرف خدا آمده و دعوت به نیکی کند و خودش عمل ننماید متابعت از او مطابق با عقل است؟!

و هزاران دیگر...

اما خلاصه و چکیده ی سؤال : مخالفین جواب مرا بدهند: 1. اگر اسم کتاب بخاری و مسلم صحیحین است و آنها در نقل احادیث احتیاط میکرده اند و احادیث مجعول و مشکوک را نقل نمیکند چطور از رواتی همچون ابوهریره جاعل معلوم الحال نقل حدیث میکنند؟ 2. چطور به انبیا الهی تهمت ها و نسبت های ناروا میدهید ؟ آیا کتبی که چنین احادیثی نقل کنند صحیحند؟ 3. آیا هدف شما از خدشه دار کردن چهره ی انبیا درست کردن اشتبهات و کفر عمر و ابابکر و خلفای دیگرتان نیست؟ 4. شما چطور از رسلی که خودشان گنه کارند و به دستورات الهی عمل نمیکنند تبعیت میکنید ؟ آیا شما احتمال نمیدهید که در رساندن پیام الهی کم و کاستی داشته باشند یا اصلا رسول نباشند و دروغ بگویند چون گنهکارند. 5. آیا شما کافر نیستید که خاتم الانبیا را نسبت ناروا میدهید؟


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








ارسال توسط س.ع.م